1. אילו תוצאות קיבלת מהתהליך בפן האישי? (עבודה, רגשות, תחביבים, חברים…)

וואו, קיבלתי כ"כ הרבה. בזכות כמה תרגילים שהיו לעשות התקרבתי כ"כ לחברים שלי. הרגשתי שהם כ"כ ממלאים אותי ושאני ממש אוהבת אותם, אהבה עמוקה. קיבלתי מהם המון אהבה ותמיכה, שיתפתי אותם, הם לקחו חלק בתהליך הזה ומאוד נרתמו בשבילי והרגשתי את האהבה האין סופית שלהם. הגדלתי את תחום התחביבים שלי. התחלתי לעשות דברים שחלמתי כבר כמה שנים לעשות ולא עשיתי סתם מתוך פחד של איך אראה ומה יחשבו עליי, לדוגמא: בסטודיו שאני מתאמנת בזומבה יש שיעורי ריקוד שתמיד הייתי מציצה בשקיקה דרך חלון הזכוכית וחולמת לרקוד גם. פתאום, החלטתי להצטרף. וראיתי שאני כ"כ נהנית, שאני ממש מגשימה חלום ילדות של להיות רקדנית (ואפילו שמתי לב שיש עוד המון בנות שהן לא רקדניות ואפילו רוקדות פחות טוב ממני). התחלתי להרגיש יותר סקסית. תמיד בשיעורי זומבה הייתי מסתכלת על כל הבנות סביבי וחושבת:איך זאת רוקדת יפה ואיך זאת סקסית אפילו שהיא קצת שמנה וכו'. ופתאום, אני מסתץכלת על עצמי במראה תוך כדי השיעור ואומרת, גם אני סקסית, אפילו יותר סקסית מהבחורה שהסתכלתי עליה וממש נהנית.

2. אילו תוצאות קיבלת מהתהליך במישור הזוגי?

קיבלתי המון.
הרגשתי שאני מגיעה לדייטים ממקום יותר שלו, ממקום של שפע, ממקום של עוצמה. פתאום מלא אנשים רוצים להכיר לי, אנשים שלא הייתי איתם בקשר, פונים אליי ורוצים להכיר לי.
אני פתאום מושכת אליי יותר ויותר בחורים בסגנון ובמראה שאני נמשכת אליו .
בדיוק לקראת סוף האימון התחלתי מערכת יחסים עם בחור מקסים.
מערכת יחסים שהיתה מדהימה, הרגשתי שאני בעוצמה ובביטוי עצמי מלא והצלחתי להביא אותה למקום מדהים וגם הבחור הרגיש ככה.
אני יודעת שאם לא הייתי בתהליך, לא הייתי מגיעה לאותו מקום עם הבחור הזה.
כי הייתי מנהלת את אותה שיחת טלפון רגילה ובאה שוב לדייט עם אותן ספקות ולא הייתי
מחוללת את המקום החופשי והמשוחרר שאליו הגענו. על אף שמערכת היחסים הזו נגמרה ממש לפני כמה ימים, הייתי בעוצמה.
אפילו בשיחות הסיום שלנו הייתי בעוצמה כי ידעתי בדיוק מה אני רוצה והבנו יחד שאנחנו לא נמצאים באותו מקום.
ידעתי איזו זוגיות אני רוצה וידעתי שאני אעשה הכל כדי שתהיה לי הזוגיות הזו.
הוא גם רוצה את אותה זוגיות אך הוא לא מאמין שהיא קיימת ומקווה שיום אחד היא תקרה לו (ככה גם אני הייתי לפני האימון, קיוויתי שזה יקרה. היום אני יודעת שזה יקרה). לכן, גם עם סיום הקשר שמאוד חבל לי שנגמר כי באמת היה מדהים לשנינו, אני עדיין נמצאת בעוצמה. אני יודעת שהזוגיות שאני כ"כ מייחלת לה ורוצה אותה נמצאת ממש מעבר לפינה והוא הוכיח לי את זה בעקבות המקום שאליו הגעתי איתו ואני יודעת שאוכל לחולל את המקום הזה שוב עם מישהו אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: