איך עושים זוגיות מאושרת?

בוודאי, את רוצה למצוא את האחד כדי ליצור זוגיות ולהרגיש בטוחה. יחד עם זאת, זוגיות, כמו הכסף, לעולם היא התוצאה של התועלת שמפיק האחר ממה שאת "מספקת". לכן, עליך להתמקד בנתינת ערך לאחר, ומשם תבוא גם הזוגיות.

אם ניתן ערך בצורה עקבית להרבה אנשים, אין מנוס מכך שגם נקבל כסף, כי כסף זו אנרגיה שאנו מקבלים בתמורה לאנרגיה (ערך) שאנו נותנים.

וואלאס ד' וואטלס כתב בספרו "מדע ההתעשרות" כך: "עליך להרשים אחרים עד כדי שיחושו שהקשר אתך מסייע להם להתרחב בעצמם. וודא שהנך מעניק להם תמורה רבה יותר מערך הכסף שלקחת מהם"

כך גם בזוגיות, אם ניתן ערך בצורה עקבית להרבה אנשים, אם תמיד תדאגי לתת ערך רב לבחור אותו את פוגשת, אין מנוס מכך שגם תקבלי זוגיות, כי זוגיות זו תוצאה שנוצרת בתמורה לערך שאנו נותנים.

לכן, העצה שלי אליך היא: תחפשי איך לתת ערך רב לסביבה שלך ולאנשים אותם את פוגשת.

אז אל תתמקדי בליצור זוגיות אלא בלתת ערך, והזוגיות תגיע.

את שואלת מה זה לתת ערך?

לתת ערך מבחינתך זה להקשיב, להוקיר, לגרום לצד השני (ולעצמך) להנות, לפרגן וכו'. בעצם כל דבר שישאיר את הצד השני נרגש, שהוא לא יהיה אותו האדם לפני שהכיר אותך (מאתגר ואפשרי).

לסיכום, התמקדי בלתת ערך (בתהליכי האימון ליצירת זוגיות אנחנו עובדים על זה…), במקביל ליצירת תוכנית ברורה וחשיבה ברורה לגבי איך את יכולה ליצור את הזוגיות שאת רוצה. את מי את צריכה לפגוש ואילו מיומנויות את עוד רוצה לפתח בעצמך וכו'. בכל מקרה, הכי חשוב – התמקדי בלתת ערך רב לסביבה שלך.

2014-08-03_2120

"אם היו לי 8 שעות לחטוב עץ, הייתי משקיע 6 מהן בהשחזת הגרזן" – אברהם לינקולן

 

 

אהבת? הפקת ערך? אני מזמין אותך לעשות "לייק", להגיב ממש כאן למטה ולשתף את חברותייך שרוצות ליצור זוגיות מאושרת בפוסט זה.
אשמח גם לענות כאן למטה לכל שאלה שיש לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: