אני גדלתי בבית מסורתי בחולון, למדתי בבית ספר דתי ולא היה לי יותר מדי אינטראקציות עם בנים. גם בתור אצנית שנמצאת סביב גברים באימונים הייתי דיי ביישנית. החבר הרציני הראשון שלי היה בגיל 24, אחרי שהוא התאהב בי וסחף אותי איתו והרגשתי בעננים וזה נגמר בשברון לב. לא הבנתי מה עשיתי לא לא נכון, לא הבנתי בכלל איך זוגיות עובדת, הרי לפני כמה חודשים הוא רק חיפש להיות איתי כל הזמן ואני אותה הבחורה.
מאז הייתי בכמה ניסיונות כושלים, לא הצלחתי לפתח רגשות וברגע שאפילו נראה לי שאני טיפה מעוניינת בבחור התחלתי להתנהג אחרת והייתי נסגרת ולא הצלחתי להראות מי אני באמת ולהרגיש בנח.
השיא הגיע בזוגיות של כמעט שנה, אחרי שהסרט הזה חזר על עצמו וניסיתי להילחם ולגרום לזה לעבוד למרות שלא הייתי מאושרת וזה לא התאים לי.
כשניסיתי להציל את הזוגיות עשיתי הרבה דברים, ראיתי סרטונים באינטרנט, קניתי ספרים, סנדנאות וכו'. התחלתי ללמוד לאהוב את עצמי באמת. אבל עדיין משהו בפנים הרגיש שהסרט הזה יחזור על עצמו שוב, שאין לי את הכלים לבנות זוגיות ולא ידעתי מאיפה להתחיל בכלל.
קצת אחרי שנטע זכתה בארוויזיון קיבלתי השראה – ראיתי בחורה שלא נראית והולכת לפי הסטנדרט, עושה מה שהיא אוהבת ויותר מכל אוהבת ומקבלת את עצמה. קיבלתי החלטה – יתהפך העולם אני פותרת את העניין הזה, אני מוצאת לי את האהבה שאני רוצה ואני במקום הראשון.
אחרי הרבה חקירות וניסיונות הגעתי לדן טימור (חוגגים שנתיים עכשיו ).
התהליך היה לא פשוט, מגיעה אליו לאימון ויוצאת בוכה עם כל האיפור מרוח. הוא לא ויתר לי לשנייה. לאט לאט דברים התחילו להשתפר, הביטחון שלי עלה, החלפתי עבודה, המשכורת שלי עלתה, התחלתי לרקוד בחופשיות בבית (שבזמנו הייתי ביישנית בתוך הבית שלי) ויותר מכל הקשר עם אמא שלי הפך להיות מה שרציתי. ועדיין משהו בזוגיות עדיין לא קרה, עשינו תהליך איטי ויסודי שארך שנה. יצאתי לכמה דייטים אחרי שפסלתי כמה בחורים ומשהו בי פתאום בכל הטוב הזה נשבר, הרגשתי שזהו לא תהיה לי זוגיות, הנה עבדתי וקרעתי את עצמי ואני רואה תוצאות בהכל – רק לא בזוגיות.
אמרתי לדן שאני פורשת. הוא לא התרגש יותר מדי רק נתן לי זמן לעצמי.
אימון לאחר מכן כשחזרתי אליו כבר הייתי אחרי 3 דייטים עם האהוב שלי. בשקט בשקט זה קרה אחרי שכבר אני נשברתי. בחור שפסלתי חצי שנה לפני כן כי הוא ביישן ומקריח, התגלה להיות החבר הכי טוב שלי.
חגגנו שנה לא מזמן
תהיו אמיצות, תעשו דברים והכל בדרך אליכן גם אם אתן לא רואות את זה כרגע.
שולחת אליכן מלא מלא אהבה ❤️
ותודה רבה לדן על כל העזרה