סיכום העונה השלישית של חתונה ממבט ראשון - וואלה זכיתי!!!

454654_x5

 

עונה שלישית של חתונה ממבט ראשון הגיע לסיומה לפני שבוע.
זו הפעם הראשונה שאני רואה את התוכנית ו-וואלה, זכיתי!!!
בתוכנית ראינו ששה זוגות שנכנסו לתוך מערבולת שהם לא ידעו אפילו שיכנסו אליה
ומתוכה יצאו שני זוגות בהצלחה.
 
התוכנית חתונה ממבט ראשון זו תוכנית המציאות הכי טובה שראיתי.
 
הסיבה שאני מגדיר אותה ככזאת היא, בגלל שזו תוכנית עם ערך עצום שלא נמדד בכסף למשתתפים ולצופים.
המשתתפים בתוכנית מקבלים מתנות שהן הרבה מעבר לחומר,
הם לומדים את עצמם, הם עוברים תהליך פנימי שלא היו יכולים לעבור בשום מסגרת אחרת.
 
אני מצדיע ומעריך את משתתפי התוכנית.
 
הנה מה שלמדתי:
דניס והדר לימדו אותנו מה זה ישירות, מה היא פתיחות, מה זה אומר להיות בקשר במקום שמצד אחד בטוח בעצמו ומצד שני מוכן להגיד "אני לא יודע"
אמיר ודנית לימדו אותנו איך נראה קשר כאשר אין תקשורת אמיצה וישירה. מה קורה בקשר שמונע מהפחד להיפגע או לפגוע. בסוף כולם נפגעים.
מאור ומור לימדו אותנו איך אפשר לפספס קשרים. איך אפשר לפספס אנשים כשאנחנו מונעים מאגו, כשאנחנו לא מצליחים להקשיב לצד השני ומקשיבים רק לקולות הקטנים שבראש שלנו.
דובי ואריק לימדו אותנו שכאשר לא יודעים לבקש סליחה ולא יודעים לסלוח לא ניתן לקיים קשרים בחיים ושזה דורש אימון כדי לדעת לעשות את הדברים האלו.
נועם ורוני לימדו אותנו שכיף וחיבור שמבוסס על הנאה הוא חשוב אבל אינו מספיק כדי שקשר יצליח. צריך לדעת גם ליצור וודאות לצד השני, להשרות את הביטחון שהצד השני מחפש.
ניר והגר לימדו אותי הרבה. הרבה מאד: ששווה לחכות, ששווה להיפתח ולשחרר שליטה. לימדו אותנו שצריך שיהיה גבולות בקשר ושלא, אני לא אחכה לנצח, הופך את הקשר לטוב יותר. הם לימדו אותנו הכי הרבה שאנשים יכולים להשתנות, שמרחק לפעמים עושה טוב לקשר ושהרבה פעמים מה שאנחנו רואים בהתחלה אלו הפחדים והמגבלות, וכשזה מוסר…הכל אפשרי…
 
מה למדתי מהקהל ומהטוקבקים
למדתי שאנחנו צריכים לזכור שיש אנשים בצד השני של המסך, שהדמויות שאנחנו רואים בטלוויזיה הן דמויות שעברו עריכה ומאחוריהם יש אנשים אמיתיים.
שמחתי לראות הרבה אנשים מפרגנים והיה לי ממש קשה לראות אנשים שממהרים לבקר וללחוץ ולהשפיל ממש מהר מבלי לחשוב שיש אנשים שבוכים ממה שהם רואים.
צריך לזכור שאלו אנשים שלא הגיעו עם שריון של פוליטיקאים משופשפים, אלו אנשים כמוך וכמוני.

לסיכום של הסיכום:
אני מגדיר את התוכנית כהצלחה וכהפתעה!
הקורונה עברה הרבה יותר בקלות בזכות התוכנית בשבילי.
ובשביל העולם – נולדו בעולם שני זוגות שבחיים לא היו מכירים זה את זו, ובחיים לא היו נשארים מעבר לדייט או שניים אלמלא פורמט הטלוויזיה הזה…זה מדהים…
כל הכבוד על התוכנית, כל הכבוד למשתתפים…

 

וואלה – זכיתי!!!!

נ.ב:

אם אהבת את הפוסט אשמח שתעשי עבורי 2 דברים: האחד, תלחצי למטה על כפתור הלייק. השני, תשתפי את הפוסט עם חברה שאת חושבת שהתוכן יהיה רלוונטי גם עבורה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: