ניתוח פרקים חמש ושש של הסדרה חתונה ממבט ראשון.
להיות בזוגיות זה תהליך מטורף!
אין ספק שאנשים שפויים לא היו נכנסים לזה אם הם היו יודעים מה נדרש מהם. כמו לידה. אנחנו רואים בסדרה שוב ושוב את ההתרגשות האדירה שהזוגות עוברים, החל מהרגע שבו מודיעים להם שמצאו להם שידוך ועד רגע החתונה. הציפייה שלהם לרגע הזה היא אדירה, הציפיות עולות, הרצון להתמסר ולתת את הכל ניכר בשטח. כשהזוגות יושבים בסוויטה המלכותית במלון מול הים ומקבלים את המתנות היפות באמת מדמיינים את הנסיך והנסיכה שלהם. ואמרים: "אוי, הוא מושלם!" . עד עכשיו הכל באמת מוש.
 
דנית ואמיר חוו את זה אתמול, הכל היה מושלם. ממש מושלם. היו ניצוצות, האימהות המקסימות שלהם התחברו. הכל היה חלק. עד שבמונית אמיר אמר לדנית: "איזה מזל שאת כל כך פתוחה וזורמת, אני לא כזה" זו היתה התפנית הראשונה בעלילה הוורודה הזו. דנית מיד רתמה את הסוסים, פניה הפכו רציניים והיא וידתה עם אמיר: "אתה אבל הולך להשתנות, נכון?"
 
באיזו מהירות אנחנו עוברים להיות שיפוטיים. באיזו מהירות הפחדים שלנו משתלטים על השיחה ואנחנו הופכים להיות קשוחים ומרוחקים? האם זה הפחד שנמצא את עצמינו לבד? האם זה החשש שלא יהיה שם מישהו כשנצטרך? האם המגננה הזו נועדה להגן עלינו?
 
אפילו אצל ניר והגר המושלמים, שהשקיעו שנים בבניית הקריירה שלהם, החליטו שהם לא יכולים להיות יותר לבד ושהם מתגעגעים ל-"ביחד". החיבור ביניהם נראה כמו משמיים.
ואפילו אצלם היה אפשר לראות את המתח מצטבר, הולך ונבנה לו. זה טבעי שזה יגיע. אי אפשר בלי זה. האמת, אלו הרגעים שבהם הזוגיות נבנית. הרגעים של משבר, הרגעים בהם המחשבות מציפות את הראש, נהיה לנו חם, אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים אוויר וזמן להרגיע את המחשבות. אלו הרגעים שהכי יכולים לבנות קשר, אם יודעים מה לעשות שם.
 
הגר היתה מאד בוגרת וידעה לקחת את עצמה לטיול לבד, לנקות את הראש. איזה מזל יש לה שאין לה חששות ואגו נפוח שאומר הלה: "מה יחשבו עליך שאת מטיילת לבד?"
מה שהטיול הזה יצר זה אוויר במערכת היחסים. האוויר הזה נתן למחשבות קצת חופש ושקט, האוויר הזה הרגיע והזכיר להם שיש להם את החופש שלהם להיות בתוך המערכת הזוגית הזאת.
ואז כשהגר חזרה, הגיע רגע משמעותי נוסף שחשוב להתעכב עליו.
 
הגר וניר יושבים על הספה, הגר משתפת את ניר, כמה היה לה חשוב ללכת ולנקות את הראש שלה ומודה לו שהוא איפשר לה את זה. ניר מצידו פספס רגע אדיר להביא אותנטיות. במקום להגיד לה שגם הוא היה בלחץ, שהיה מודאג ושרצו לו מחשבות שאולי הוא עשה משהו לא בסדר או שהוא לא מספיק, הוא בחר להרגיע את הגר ולהגיד לה: "לאט לאט, הכל בסדר, אנחנו לא ממהרים" שזה ממש מדהים שהוא לא מביא שיפוטיות, אבל אם הוא היה משתף את הפגיעות שלו, זה היה הופך אותו ליותר אנושי, נגיש ומגביר התאהבות. עכשיו הוא מופיע עדיין כמר מושלם, והגר מרגישה שהיא זו שדופקת את זה…
 
הרב המחתן נותן דרשה מדהימה בפתיח של כל חתונה ואומר:
הדרך היחידה שזוגיות יכולה לעבוד מתרחשת כשנותנים לזה הזדמנות כנה ואמיתית, כשסומכים זה על זו גם ברגעי המשבר, כשמבטיחים לתת את כל כולך למען הזוגיות.
הטיפ שלי למארגני התוכנית:
תתנו את הברכה של הרב לזוגות ותציעו להם לקרוא אותה בכל יום זה לזו בשבוע הראשון. כי התחייבות מרגשת זה מדהים, אבל צריך תזכורת לכך, כי אחרי יום שוכחים וכשמגיע המשבר, האוטומט משתלט ומחזיר את מה שהיה בעבר להווה…
 
האם לדעתכם הנשים בתוכנית יותר דרמטיות, או שהגברים יותר מנסים לשחק אותה COOL?
 
אם אהבתן אשמח שתשתפו, תלחצו על לייק ותגיבו כאן למטה…
 
נ.ב
בכל שישי מתקיים שיעור אינטרנטי בחינם LIVE ליצירת זוגיות מאושרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: