דן,

הגעתי אליך בנקודת שפל בחיי, ממקום של ייאוש, עיוורון, עייפות והרבה הרבה ספק.

אני זוכרת את הפגישה הראשונה איתך, ואת ההכרה שבאה לאחר מכן – שממש לא עשיתי ולא מיציתי את כל האפשרויות להכיר בן זוג, שאני רחוקה מזה, ואני זוכרת את הכאב שחוויתי מתוך ההכרה הזאת. כמה כואבת היתה ההכרה הזאת, כואבת עד דמעות!! החלטתי שאני חייבת לעשות משהו, לא משנה מה, והאמת, באתי לתהליך בלי הרבה ציפיות, ועם המון ספק.

 

אתה קלטת אותי מההתחלה וידעת בדיוק מה אני צריכה. היום, במבט לאחור אני קולטת כמה מדוייקת התכנית שבנית עבורי. העבודה איתך היתה כ"כ לא שיגרתית! כל פגישה איתך היתה מרתקת! למדתי ממך המון ובעיקר קיבלתי המון המון אנרגיות ו"פוש" רציני. קיבלתי ממך המון אמביציה, עצות מעולות (כל העצות שקיבלתי ממך היו מדוייקות!), ותובנות שכנראה לא הייתי מגיעה אליהן בעצמי. למדתי איך לתקשר עם גברים בצורה נכונה, מה אני רוצה מזוגיות, איך לזמן לחיים שלי גברים נכונים יותר, איך לסנן.. למדתי גם איפה אני טועה ואיך שנים התנהלתי מתוך אמונות מגבילות שפשוט חסמו אותי. היום אני הרבה יותר מודעת, הרבה יותר בטוחה בעצמי (הרבה יותר), והרבה יותר מושכת גברים מבעבר – זה פשוט מטורף!

 

אני חושבת שהתובנה הכי הכי חשובה שלי מהתהליך איתך היא שדבר ראשון ההצלחה שלי תלויה בי, במחוייבות שלי, בנחישות שלי להצליח – "עם רעל בעיניים", ובאמונה שלי שדברים ייקרו.

 

תודה לך דן, תודה על המחוייבות שלך להצלחה שלי, תודה שלא ויתרת לי, תודה שהיית שם בשבילי – תמיד –  לעיצה הכי קטנה או גדולה, כאוזן קשבת, נותן "BOOST" למוטיבציה שלי, תודה של דחפת אותי מעבר לגבולות שלי – היום אני מבינה מה זה לקחת סיכונים (באהבה ובחיים בכלל), בזכות התמיכה האדירה שלך אני היום במקום הרבה הרבה יותר גבוה בחיים שלי!!

 

אני מאמינה שכל בחורה חייבת לעצמה אימון כזה לזוגיות, והלוואי שהייתי יכולה להתחיל את כל התהליך שוב מהתחלה…

 

באהבה,

יעל (בת 37 מתל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: