המירוץ למיליון מהווה עבורינו הצופיםהזדמנות נדירה להתבונן לתוך מערכות יחסים במצבים הכי רגישים שלהן.

אני אדם שצופה בטלויזיה במשורה,התוכניות שאני צופה בהן אלו בעיקר תוכניותמהן אני לומד על זוגיות ומערכות יחסים.

ראיתי כבר שני פרקים בעונה החדשה של המירוץ למיליון.הזוג שהכי הרשים אותי ועליו אני מהמר הם רן ובן.

למה אני חושב שהזוגיות שלהם היא הטובה ביותר? ולמה הם יזכו?לרן ובן בני ה-24 יש ערכים פנימיים מאד חזקים. הם הגיעו למשימת הגולםכשמולם היו את טלי וגילי בנות ה-50+. מיד הלב של רן ובן יצא אליהןוהם החליטו לוותר להן ולתת להן לזכות במשימה.המשמעות רק שתבינו. הם מפסידים זמן. דבר שעלול לעלות להם במיליון ש"ח!

הם הסבירו את הויתור לצמד השני בכל שהם מביאים לב, ושהם פועלים במשחק

כמו שהם היו פועלים במציאות שלהם. רן ובן מאמינים שכשעושים טוב העולם מחזיר.ואז הגיע זוג נוסף. במשימה מול הזוג הנוסף הם כשלו. וגם מול הזוג שאחריו.וככה הם נתקעו במשימה הזו 4 שעות!!!

מה שהדהים אותי בזוגיות שלהם היתה הגישה. הם לא נשברו. הם לא כעסו.הם היו שקולים והם האמינו שאם הם עושים טוב אז טוב יגיע בחזרה.גם כאשר זה לא נראה ככה, הם המשיכו לחזק אחד את השניותמכו אחד בשני מנטאלית. הם סמכו אחד על השני.ובסוף הם ניצחו במשימה כאשר הם הקשיבו ללב שלהם, כאשר רן אומר לבן,"אני מרגיש שצריך לחתוך את החבל השלישי מימין ובן אומר לואם זה מה שאתה מרגיש לך עם הלב, אני איתך" – הצטרפות והעצמה

המירוץ למיליון, כמו החיים, זה מירוץ מלא באתגריםוהזוג עם הזוגיות החזקה ביותר ינצח. כי בסוף, זה מה שקובע!

אני אמשיך לעקוב אחרי המירוץ ואני את הנקודות שלי שם על רן ובן.מי הזוג שאתן חושבות שינצח? תרשמו לי בתגובות כאן למטה ולמה אתן נותנות לו את הניקוד שלכן?

אם אתן רוצות ללמוד ליצור זוגיות מאושרת,לא רק "מה צריך לעשות" כדי ליצור זוגיות, אלא גם "איך לעשות את זה"?איך הלכה למעשה ליצור גישה שתומכת ביצירת זוגיות מאושרת?את מוזמנת להצטרף לכנס הגדול שאני מכין לקראת חגי תשרי. הכנס יהיה ביום שישי 06/09/2019 בשעה 09:00 עד 13:00 ויתקיים בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

שלכן,דן

אם אהבתן את הפוסט, אשמח שתשתפו אותו ותלחצו כאן למטה על כפתור הלייק. כמו כן אם יש לכן שאלות אתן מוזמנות להשאיר כאן למטה ואני אענה על כל שאלה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: