בפוסט הקודם התחלנו להבין מהו אימון, היום נעמיק את האבחנה ותקבלו כלים ראשונים לעצמכן דרך הדוגמא של האימון של קרן היקרה.

קרן היתה בחורה בת 35, מצליחה בקריירה. היא הגיעה אלי לאימון ליצירת זוגיות אחרי שכבר ניסתה הכל, היתה בסדנאות, אימונים אישיים והגיעה אלי כשכבר כמעט נמאס לה מהאימון. קרן כתבה לי משהו כזה בשאלון: אני יודעת שאימון המהות שלו היא התהליך והצמיחה שאני חווה מהתהליך, אבל הפעם אני רוצה תוצאות!

כשמגיעה אלי מישהי שאפתנית אני רגוע, אני יודע שהיא תפיק תוצאות. בתחילת התהליך לא היה לה קל, אבל לאט לאט היא נכנסה לזה. באימונים הראשונים עבדנו עם קרן על עצמה. עבדנו על להרים אותה ל"אני הגבוה" שלה, להפטר מאמונות מגבילות וקודם כל להנות מהחיים ולאהוב את עצמה. יכולת ההתבוננות שקרן פיתחה בשלב א' השתלמה לה מאד בהמשך. במפגש השישי שלנו קרן אומרת לי: אני בזוגיות! אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, ואני עברתי לגור עם החבר שלי… פי הפעור לא מאמין, הרי רק לפני חודש עוד היו לך ספקות לגביו, מה השתנה?

היא אומרת לי שבזמן שהיה בחו"ל היא התבוננה על ההתנהלות שלה איתו, וקלטה על עצמה דבר שהפך את ההסתכלות שלה על זוגיות, על עצמה ועליו.

היא קלטה את רצף החשיבה הבא:

מה_שקרן_קלטה

ברגע שקרן קלטה את הרצף המחשבתי שמקלקל לה מערכות יחסים כבר בראשיתן היא נדהמה והתלהבה מהתגלית. מאותו רגע היא שמה לב שברגע שהיא תשנה את הפוקוס שלה היא תגלה עד כמה הבחור איתו היא יוצאת אכן אוהב אותה, עושה בשבילה, מוכן להקשיב לה ובעצם, רוצה להיות איתה. דברים שבעבר הפריעו לה כבר לא מפריעים והיא מוכנה "להסתכן" ולעבור לגור עם הבחור, מדהים!

אימון ליצירת זוגיות זה משחק של פוקוס

חוק המיקוד אומר שמה שאנו מתמקדים בו גדל ולכן אם אנו לא מתמקדים על מה שאנו רוצים שיהיה, אנו מאפשרים לחיים להוביל אותנו למקומות שאיננו רוצים להגיע אליהם. התוצאה היא התנהגות תגובתית הבאה לידי ביטוי בשתי צורות: פאסיביות או אגרסיביות (כתב שמוליק שמואל)

חוק פארטו, המוכר גם בשמו חוק ה-20/80, ביחס לזוגיות אומר ש- 20% ממה שאנחנו עושים בזוגיות מביא ל80% מהחוויות החיוביות ולזוגיות נפלאה? הם אלו שגורמים ל 80% מהחוויות החיוביות שבזוגיות?

ביצירת זוגיות עלינו לזהות מהם 20% שגורמים לחוסר הרמוניה ולבזבוז של זמן ואנרגיה? ואז לבטל אותם לגמרי.

תזהי את ה-20% שהכי חזקים אצלך, חזקי את מה שחזק, הגבירי את מעגל ההצלחה, עשי יותר מהדברים שמועילים לזוגיות מתוך בחירה. עכשיו שברור לך שהפוקוס קובע, הגיע הזמן לשאול: מה את באמת רוצה?

כאשר ברור לך "מה" את רוצה ו-"לאן" את רוצה להגיע ה-"איך" מתבהר!

 

תחשבי לרגע מה את רוצה שעוד לא היה לך?

אולי את רוצה אהבה, יחסים מאושרים והקמת תא משפחתי?

אולי זה גבר ספציפי שאת מעוניינת בו כבר זמן רב, אבל הוא לא שם לב אליך?

אולי את רוצה להיות אמיצה ולהפוך להיות כזו שגברים ניגשים אליה?

קחי דקה, אל תמהרי, תרשי לעצמך לפנטז ולהבין מה באמת חשוב לך להשיג ואיך את רוצה שהחיים שלך יראו

 

בסרט "הסוד" הנהדר דיברו רבות על כך שאנחנו מזמנים לנו מציאות בכוחו של הדמיון. אם עדיין לא צפית בסרט "הסוד", אם היית במערות הטאליבן באותה התקופה, או שקדת עמוק מדי בלימודי התואר או בעבודה שלך, עכשיו זה הזמן.

"הסוד" הוא סרט נהדר, הוא אחד הסרטים שאני ממליץ לצפות בתהליך האימון, אבל "הסוד" מחמיץ את החלק העיקרי והחשוב ביותר – פעולה! תביני משהו, זה לא משנה כמה תהיי חיובית, תדמייני בצורה נכונה את העתיד שאליו את מכוונת, לא משנה לכמה סדנאות תלכי, אם לא תנקטי בפעולה מאסיבית, לא תקבלי תוצאות חדשות!

יש כאלו שמבקרות אותי וחוות אותי כמישהו מוכוון תוצאה והרי זוגיות זה משהו יותר זורם יותר טבעי וכו'. אני מאד מסכים שזוגיות היא זורמת וטבעית, אבל בפועל אם תמשיכי לעשות את אותם הדברים שלא הביאו לך תוצאות עד היום, אם כבר יצאת לעשרות דייטים ואין לך את הזוגיות שאת רוצה, מה גורם לך לחשוב שמחר יהיה שונה. אנחנו שומעים בכל יום ברדיו שהראלה החמודה מתקשרת לאנשים ומודיעה להם שהם זכו בלוטו (או בפיס, אני לא זוכר כי אני לא מקשיב לרדיו 🙂 ) אני רוצה לנפץ לך את הבועה, הראלה לא תתקשר אליך והנסיך לא יגיע יום אחד מתחת לחלונך על סוס לבן וישיר לך סרנדות… אני מאד מקווה שזה כן יקרה לך, אבל בואי ניקח את השליטה על הגורל שלנו, בואי פשוט נעשה מה שצריך כדי שזוגיות תקרה בחיים שלך, ברגע שתתחילי לפעול בדרך אחרת ומסוימת מאד, תוצאות חדשות ואפילו מפתיעות יתחילו להיכנס לחייך, את תתחילי לראות את המציאות בעיניים אחרות, את תהיי יותר חופשיה, בטוחה בעצמך ותקריני את זה החוצה, תוצאות חדשות יכנסו לחייך.

אם אהבת את הפוסט, אני אשמח אם תעשי "לייק", תשתפי עם חברות ותשאירי לי כאן שאלות אם יש לך…

בפוסט הבא

רבות מהנשים חושבות שכדי להיות מושכת ומצליחה בזוגיות צריך מראה חיצוני מיוחד, סטאטוס חברתי, כסף או שמלה מיוחדת ועקבים או להגיד את המשפטים הנכונים. אבל אחרי עשרות נשים שאימנתי ומאות איתן דיברתי, גיליתי שחסרים שני דברים בלבד, בפוסט הבא, השלישי והאחרון בסדרה, אני אחשוף את מה שגיליתי וגם אראה בדיוק איך את יכולה כבר היום להתחיל ולקבל תוצאות חדשות בזוגיות…

2 תגובות

  1. אז איך באמת בשיטה הזו אני גורמת לבחור שלא שם לב אלי ולא מקדיש, בחור שאני מאוד רוצה, כן לרצות אותי גם?

    1. קודם את צריכה לגרום לו לראות שאת שם. להיות בסביבה שלו וכו'. בנוסף עליך להעלות את הערך האישי שלך ולהמשיך לפגוש עוד גברים שמעניינים אותך. כשיהיו לך הרבה אפשרויות יהיה לך יותר פשוט ופחות מלחיץ גם לפנות אליו…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: