לקבלת תכנים נוספים על יצירת זוגיות

מלאי את הפרטים שלך כאן למטה

מייל:*
סלולרי

"ג'ייד סאבאג (28), אם חד הורית מבריטניה, נסעה ברכבת 82 מייל מתחנת סטייטון לייקס לתחנת פטרבורת', לדייט. בחור בן 27 שהכירה בטינדר, חיכה לה בתחנת הרכבת, אבל אז הפתיע אותה ואמר כי היא "שמנה מדי ולא דומה לתמונת הפרופיל שפרסמה בטינדר". הדייט הבהיר לג'ייד ההמומה, שיצא לו החשק מהדייט."

מקריאה ראשונה של הכתבה הלב שלנו יוצא כלפי ג'ייד המסכנה שהטלטלה 82 מייל לדייט והשקיעה למעלה מ-400 ש"ח בנסיעה ברכבת בשביל דייט עם בחור שהעליב אותה.

אבל אני רואה את זה קצת אחרת.

כשקראתי עלו לי השאלות הבאות:
– למה לנסוע 82 מייל (שאלו 132 קילומטר) ולהשקיע למעלה מ-400 ש"ח בשביל דייט שהכרת באפליקציה?
– למה להמשיך את הדייט אחרי שהבחור חסר הרגישות הזה דיבר אליך בחוסר כבוד ואנושיות?
– הנה עוד אבן בחומה שמאמתת שעדיף להכיר מחוץ לאפליקציות

אנשים עושים טעויות רבות בדייטים וכאן אני רוצה לדבר לג'ייד ולומר לה, קודם כל שהיא מדהימה ושאין סיבה שאנשים כאלה יתקרבו לסביבה שלה. דבר שני, בגלל שהיא מדהימה, הפוקוס שלה צריך להיות על למצוא גברים באזור שלה. ואם אין, עדיף לעבור אזור מאשר להתנייד ברכבות ולשנות את אורח החיים בשביל דייט.
עוד יתרון למעבר הוא ששינוי נותן אנרגיה חדשה ומלהיבה לחיים והאנרגיה הזו לבד מייצרת יותר הזדמנויות.

עוד דבר, מאחר ורוב האנשים משקרים באתרי ההכרויות (נשים וגברים כאחד) אם את כבר מחליטה לשסות את האנרגיה ואת הזמן שלך ולנסות להכיר דרך האפליקציות או האתרים, תשימי תמונות הכי קרובות למציאות והכי קרובות לאיך שאת באמת נראית ביום יום שלך (בקשה זו מופנית גם למין הגברי כאחד)

שלא תטעו, אני יודע שג'ייד מאד רוצה זוגיות, והיא משקיעה הרבה זמן בזה, אבל הפוקוס שלה צריך להיות על הפנימיות שלה ועל למשוך אליה אנשים שיהיו מוכנים לנסוע 82 מייל כדי לפגוש אותה ולא להפך!!!

וכן, זה לחלוטין אפשרי כשמשנים את הגישה לגבי עצמינו, לגבי גברים ולגבי זוגיות.

אוהב אתכן כל מחפשות האהבה שלא וויתרו על פעימות הלב שלהן …

אם אהבת את המאמר, אני אשמח שתלחצי על כפתור הלייק ותשתפי אותו עם חברות. אם יש לך שאלות את מוזמנת לרשום לי כאן למטה ואני אענה על כל השאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: