למה זה נראה שלחברות שלך יותר קל ליצור זוגיות?

האם הדשא של השכנה ירוק יותר?

למה זה לא בא לי בקלות למצוא כמו לחברות שלי, שואלת אותי מיה במהלך האימון.

אני לא מבינה, מה לא בסדר אצלי? מה דפוק?

למה זה כל כך קשה? אני מרגישה שנכשלתי (מיה מתחילה לבכות)…

הרגעים האלו, שאת תופסת שאת לא איפה שחשבת שתהיי, שלא איפה שרצית להיות, אלו רגעים לא קלים. ברגעים האלו כל האמונות שמחלישות שלך כלפי עצמך עולות והשיחה שרצה אצלך בראש מושכת אותך למטה.

אני הייתי שם!

השיחה שרצה אצלי בראש כל השנים היתה: למה אני לא כמו אח שלי? למה אצלי הכל יותר קשה? למה זה מגיע לי? אולי אני לא אצליח? אולי אני לא בנוי למציאת זוגיות?

השיחה הזאת הגיעה לביקור בעיקר בימי שבת בבוקר, או אחרי עוד פרידה מבחורה שיצאתי איתה.

עם השנים למדתי כמה דברים על מנגנון ההשוואה האנושי.

אנחנו תמיד נשווה את עצמינו למישהו אחר שיותר טוב מאיתנו במשהו. אם תחשבי על זה רגע, תמיד תהיה מישהי אחרת שיותר טובה ממך במשהו. יתכן ובמקרה של מציאת זוגיות, מישהי אחרת פיתחה את עצמה יותר ממך, היתה מוכנה להעיז יותר, לקחה יותר סיכונים ממך במהלך השנים ופיתחה את עצמה במיומנויות תקשורת שעזרו לה ליצור זוגיות. לאף אחת זה לא ממש קל וכולן מתמודדות עם משברים.

יש בחורות אחרות, חלקן נשואות, שמסתכלות עליך ואומרות את אותו הדבר, למה אני לא כמוה (בתחום מסויים). מעבר לכל זאת, האם זה שהיא בזוגיות זה אומר שהיא מאושרת? שהיא מצאה זוגיות מאושרת? האם היא יודעת לשמור על הזוגיות שלה? האם היא פיתחה את עצמה להיות בן אדם זוגי שכדאי להיות לידו?
בוב פרוקטור אמר ש"אם את רוצה עוצמה בחיים תשווי את עצמך רק לעצמך"

עכשיו יש לך שתי אפשרויות: או להתעצבן על מר גורלך, או לקחת את המושכות. זוגיות זה לא מצב נוח, אבל זה נותן המון לחיים. האם את מוכנה לצאת מאזור הנוחות שלך?

The past doesn't equal the future

הדרך שלי להתגבר על השיחה הפנימית הזאת ולקחת את המושכות לידיים שלי היתה דרך למידה.

אי הוודאות והמצב שבו אני נתתי לגורל לנהל אותי, הכניסה אותי למתח. בעקבות אחד הספרים שקראתי של "זיג זיגלר", הבנתי שמה שחסר לי זה ידע בנושא.

כשהייתי מ"פ לימדו אותי שכאשר חייל מפחד מנשק, צריך ללמד אותו איך המנגנון עובד, כאשר הוא יכיר את המנגנון הפחד יעלם.

ככה זה גם בתחום של מערכות יחסים, כאשר תכירי את המנגנון, הפחד יעלם, חוסר הוודאות לא יהיה שם ומה שיחליף אותו זו תחושה של רוגע, חופש וביטוי עצמי מלא, למעשה, את תביאי את עצמך!

היום אני אחלוק איתך חלק אחד מתוך ערכת המידע האינטרנטית שלי – 

"המדע מאחורי מציאת הזוגיות",

אשר מדבר על הדרך הפרקטית להתגברות על קונפליקטים במערכת היחסים.

מחלוקות זה עניין טבעי בכל מערכת יחסים.

האם את יודעת לריב? האם את יודעת איך לצאת ממחלוקות?


זה נכון החל משלבים מוקדמים מאד בקשר. גם אם את היום לא בקשר, את יכולה לקחת את השיטה שאני מלמד כאן ולהתחיל להתאמן במערכות יחסים אחרות בחיים שלך: עם חברות, עמיתים לעבודה, משפחה. אני לא מתכווןשתתחילי להתעמת איתם עכשיו בכוונה 🙂

אבל, אם במקרה היום יש לך מערכת יחסים בחיים שמשהו שם לא עובד חלק (למי אין?), תנסי את שיטת המדע מאחורי מציאת הזוגיות ותספרי לי איך היא תרמה לך.


אהבת? אשמח אם תשתפי חברים וחברות שלך! וגם תספרי לי מה את חושבת כאן למטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: