המאמר היום הוא השלישי בסדרת המאמרים בנושא של איך אני יצרתי זוגיות ואיך גם את יכולה.

במאמר הקודם, מידע חינמי זה פשע!, הסברתי איך מידע חינמי הוא פשע, ברגע שלא משתמשים בו נכון…לקריאה חוזרת של המאמר לחצי כאן…

אחת ההתלבטויות של בחורות ששוקלות להתחיל תהליך ליווי או להצטרף לקורס היא: מה אם זה לא יעבוד עלי? היום אני רוצה לעזור סוף סוף לך להצליח במציאת הזוגיות שלך ואיך להמנע מטעויות שרבות עושות כשהן מחליטות לקפוץ למימי ההתפתחות האישית הנהדרים, טעויות שעולות להן בתסכול ובזבוז של זמן וכסף.

בספירה האחרונה שלי של קורסים פרונטאליים (להבדיל מאינטרנטיים שלא ניתן לספור) שאני השתתפתי בהם הגעתי ל-37 ב-8 שנים האחרונות. החל מסדנאות של כמה שעות וכלה בקורסים של 7 חודשים. התמחיתי אצל מיטב המוחות בארץ ובעולם ובדרך למדתי כמה דברים על הצלחה בקורסים שאני רוצה לשתף אתכן בהם.

בשנתיים הראשונות שלי של תהליך יצירת הזוגיות השתתפתי בכמה קורסים שלימדו איך ליצור זוגיות עם נשים. בין קורס לקורס האבסתי את מוחי בידע אין סופי של קורסים אינטרנטיים של מנטורים מארה"ב.

אחד הסודות הגדולים שלמדתי בדרך הוא, שכדי שהמידע המדהים הזה ייטמע בתוכי ויהפוך להיות חלק ממני,
אני חייב לנסות אותו בעצמי. כמו שאבא שלי אומר:

"הרי אי אפשר ללמוד שחייה בהתכתבות"

photo_essays_swimming[1]

אז קפצתי למים יום אחרי יום (פעולה מאסיבית). זה היה מאד מאתגר, לצאת מהבית אחרי יום עבודה, 4 פעמים בשבוע במטרה לדבר עם אנשים, שם התחלתי. הייתי הולך לברים לבד, בדרך לבר עוצר אנשים אקראיים ושואל שאלות סתמיות כמו: מה השעה, איפה יש כאן סניף ארומה, מה דעתכם על החולצה שלי וכו'. כשהייתי מגיע לבר חלק מהפחד והחשש החברתי היה מתפוגג, אבל אז הערבים שלי היו מתחלקים לשניים: ערבים שבהם הייתי מייצר תקשורת מעולה עם אנשים וערבים שבהם הייתי מתייבש, מבוהל, מרגיש בודד וחוזר הביתה מתוסכל.

באותן שנתיים ראשונות סיקרן אותי מאד להבין מה גורם לי לפעול שונה בין יציאה ליציאה. ואז ערב אחד כשאני קורא פוסט של חברת פיק-אפ אמריקאית שנקראת Real Social Dynamic, הבנתי!
הם כתבו שם על קונספט שקרוי "No Thinker/Brainer" – ללא מחשבה\מוח. הרעיון מדבר על כך שעלינו לפעול ללא מחשבה, מאחר שכאשר אנחנו מתחילים לחשוב על הפעולה הבאה, הראש שלנו מתחיל לייצר את כל הסיבות ללמה הפעולה הולכת להיות מסוכנת עבורינו והסיכוי שלנו לפעול יורד.

כך התחלתי לפעול, התחלתי להגיע למקומות ומייד, בתוך 5 דקות לדבר עם מישהו, בחור או בחורה זה לא משנה. עצם הפעולה הראשונה, שהיא הכי קשה, מביאה לכך שהפעולה הבאה תהיה פשוטה יותר למוח. מאותו רגע אחוז הערבים האיכותיים שלי עלה ל-80%, הכרתי הרבה יותר אנשים והרשת החברתית שלי התפתחה, הכרתי הרבה יותר בחורות והנסיון שלי ביצירת מערכות יחסים גדל מאד.

איפה שרוב הבחורות נופלות

זה כאשר הן משתתפות בסמינר, ליווי אישי או קורס (אפילו אינטרנטי או קוראות מאמר)
ולא מיישמות את הידע שהן רכשו.
הן משאירות אותו בגדר תובנה נחמדה או התנסות חיובית.
מצב רוחן עולה לרגע,
אבל כעבור יום עד שבוע הן חוזרות למצבן הקודם.

את חייבת להפנים:

יצירת זוגיות ולהיות בת זוג זה מקצוע – זה לא תחביב!

תחשבי על זה רגע, איך הפך להיות כל כך טובה ומוערכת במקום העבודה שלך? האם היית צריכה ללמוד את המקצוע? האם נבחנת בדרך? האם נכשלת ולמדת מהטעויות שלך?

מחקרים מראים שהדרך הכי אפקטיבית ללמוד היא לייצר לעצמן מבחני אימון. מבחנים עצמיים אליהם את מתכוננת ואז מתנסה בהם.

איך אפשר ליישם את זה בעולם יצירת הזוגיות?

בדיוק כמו שאני עשיתי. הייתי נרשם לקורס אחת ל-4 חודשים. בכל קורס לוקח 5-10 דברים חדשים להתאמן עליהם והייתי יוצר קשר עם אדם חדש אחד לפחות איתו אני יכול לצאת אחר כך ולהכיר אנשים חדשים. לפני כל יציאה מהבית הייתי בוחר על מה אני רוצה להתאמן היום ובסוף יציאה הייתי נותן לעצמי משוב חיובי שכלל תשובות לשתי שאלות:

  1. מה עשיתי טוב שעבד?
  2. מה אני הולך לעשות אחרת בפעם הבאה?
  3. האם נתקעתי בשיחה שלי? מה הייתי יכול לעשות אחרת?

ובפעם הבאה פשוט יישמתי את התהליך.

לסיכום,

אם את רוצה להבטיח לעצמך מסלול התקדמות מהיר מאד לעבר זוגיות מוצלחת ומאושרת, עליך לוודא עם עצמך שאת הולכת ליישם את מה שאת לומדת, שאת הולכת להשתמש בעקרון ה-"No thinker" ושאת הולכת להתייחס לעצמך ולזוגיות שאת רוצה ליצור עם הכבוד והרצינות שאת ראוייה להם, ולעולם לא להפסיק לפתח את עצמך, בהצלחה!

 

אהבת? תלחצי על כפתור ה-"לייק"…
אני אשמח לשמוע מה את לוקחת מהמאמר? מה את הולכת ליישם היום בחיים שלך?

ואם את חושבת שיש לך חברה שהמאמר יכול לעזור לה לקדם מהר יותר את הזוגיות שלה – בבקשה העבירי לה אותו למען עתיד זוגי מאושר יותר לכולם…

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: