ברוכה הבאה לפוסט השלישי והאחרון בסדרת הפוסטים על מהו אימון לזוגיות. בפוסט הקודם הצגנו איך תבניות חשיבה שליליות יכולות לפגום ביצירת הזוגיות ואיך האימון יכול לייצר פלטפורמה שמזהה אותן ומייצרת תבניות חשיבה שמייצרות זוגיות. בפוסט היום אני אתן תשובה לשאלה שאני נשאל הרבה: איך זה שאני מנסה הכל ועדיין לא מצליחה…   אני אתחיל בסיפור קצר: כששיר, הבת שלי, היתה בת 8 חודשים היו לה קשיים להירדם בלילה, או במילים אחרות, מצאנו את עצמינו מסתובבים איתה בין 2 ל-4 לפנות בוקר בבית עם העגלה מתרגלים את יכולות התפילה שלנו ומקווים שהיא תחזור לישון. בהתחלה חשבנו שפשוט יוצאות לה השיניים, אחר כך חשבנו שזו קפיצת גדילה, אבל אחרי חודש של חוסר שינה ותירוצים טובים שמצאנו ללמה היא לא ישנה הבנו שמשהו צריך להשתנות. המליצו לנו לקחת ייעוץ שינה. אני אומר לאורטל ערב אחד, לא נראה לי שזה יעזור, מה היא כבר תגיד לנו שאנחנו לא יודעים? זו כבר ילדה שנייה שלנו…בתוך תוכי הרגשתי שאני יכול לעשות את זה לבד…אחרי עוד שבועיים כאלו לקחנו ייעוץ שינה…3 ימים אחרי השיחה הראשונה עם היועצת, שיר ישנה לילה שלם (וגם אנחנו….) מבחינתי זה היה בלתי נתפס ולא הגיוני…   מהמקרה הזה נזכרתי בלקח חשוב שלמדתי כששיפרתי את המיומנויות שלי בתקשורת עם נשים: לקחת יועצים ולעשות בדיוק מה שהם אומרים לי לעשות! אני רואה את אותה תופעה שקרתה איתי עם נשים שאני מדבר איתן ורוצות ליצור זוגיות…

דחיינות ואי רצון לעבור את הדרך

כולן רוצות זוגיות וילדים, אני לא מכיר אישה אחת שבתוך תוכה לא ממש רוצה זוגיות וילדים. אני מכיר גם הרבה גברים כאלו. אבל מה שקורה לאורך השנים זה שהן חוות אי הצלחות בתחום של זוגיות והופכות להיות יותר ויותר זהירות

וביקורתיות ואז נכנסות לתוך מעגל זדוני:

המעגל_הזדוני

דיאגרמה: המעגל הזדוני של אי יצירת זוגיות  

 

אנחנו לא מודעים או ממעיטים בערכם של המחירים שאנחנו משלמים

המחירים שאנחנו משלמים על דחיינות ועל אי לקיחת אחריות הם עצומים. עבור נשים שרוצות זוגיות זה פוגע באיכות החיים שלהן, הן פחות מרוצות מהחיים ומעצמן, דימוין העצמי פוחת, השיחות שלהן הן שליליות וזה משפיע על הסביבה שלהן, יש פחות חשק ליצור קשר עם חברים כשהן חוות את עצמן ככישלון, ישנו אי שקט מתמיד, הן פחות מרוכזות בעבודה, חיות שצריך למלא את החסר על ידי דברים חיצוניים וחומריים שישכיחו לרגע את הצרות, דברים כגון: בגדים, טיולים יקרים לחו"ל, בגדים, ספורט, אלכוהול…שוקעות בעבודה ושואבות את הערך שלהן מלשקוע שעות בעבודה, להיות עסוקות ולעשות הכל כדי לא להתמודד עם עצמן ועם המחשבות שלהן וזה רק חלק מהמחירים.  

"דחיינות זה הרגל רע של לשים את הדברים לביצוע ל-"אחרי מחר" את אותם הדברים שהיו צריכים להיעשות לפני אתמול" (נפוליאון היל)

 

יש לנו אפטימיות שלילית, אנחנו חושבים שנצליח לבד ומוצאים סיבות לדחות את מה שחשוב…

דחיינות היא התנהגות המתאפיינת בדחייה או הימנעות של אדם מביצוע פעולה או מטלה שהוא מעוניין או צריך לבצע. אנחנו נחשפים לכך שיש בעצם פתרון לבעיה שלנו. העניין הוא שהרבה אנשים מעדיפים, שלא במודע, להישאר מסכנים ולסבול מאשר להצליח ולנצח (בדיוק כמו שאני הייתי עם שיר…). אנשים רוצים את התוצאה, אבל לא רוצים את הדרך. עובדה היא שהמין האנושי השכיל לייצר לכל בעיה פתרון. רק שאנשים לפעמים יותר מפחדים מלהצליח מאשר מלא להצליח. עובדתית 70%-80% מהנשים אחרי גיל 30 שלא יצרו זוגיות, הסטאטוס הזה אצלן לא ישתנה. רק אחוז קטן יעבור מהקבוצה של אלו שלא הצליחו ליצור זוגיות לאלו שכן. ו-90% מאלו שכן הצליחו הן אלו שעשו עם עצמן תהליך פנימי כלשהו ויצרו לעצמן מחשבות והרגלים חדשים ופרודוקטיביים יותר ולמדו איך לפעול אחרת.

אומרים שהדרך הכי מהירה להפטר מפנטזיה זה להגשים אותה…

בניגוד למה שהרבה חושבות, שאלו הם דברים חיצוניים שיעזרו להן להשיג זוגיות, העובדה היא אחרת. חסרים לך רק 2 דברים כדי ליצור זוגיות:

א. ידע ותוכנית מסודרת ומפורטת שתסביר צעד אחר צעד, כיצד עליך לנהוג על מנת ליצור זוגיות – הבנה של הפסיכולוגיה הגברית, של מה שגורם לגבר לרצות להיות איתך. אותה ההבנה שתיתן לך תמונה מלאה לגבי מה לעשות, איך לעשות, ומתי לעשות כדי לקבל תוצאות.

ב. מיומנויות וכישורים שיאפשרו לך להוציא אל הפועל את הידע שיביא אותך להצלחות הרצויות – מיומנויות תקשורת והתנהגות שתוכלי להשתמש בהן כדי ליצור זוגיות משמעותית עם גבר  

הסיבה שאת מנסה לעשות הכל ולא מצליחה היא שאת לא יודעת מה אפקטיבי ומה לא, את עושה את מה שנראה לך "נכון" לעשות, אבל מאחר וזוגיות היא נוגדת את ההגיון, הרבה פעמים את לא יודעת בדיוק מה עובד ומה לא בכל שלב כדי להצליח וארגז הכלים שלך לכן מצומצם.

הידע הזה הוא ידע נרכש, זה לא ידע שנולדים איתו

אם כך, מתי נשים כן פונות לעזרה: כשהמצב קשה – כאשר קרתה "תאונה" – הן לא יכולות יותר מעט אנשים מבינים שלקחת עזרה זה מעשה של אומץ ושל חוכמה. מנכ"לים בכירים וספורטאים אולימפיים מעולם לא היו מגיעים להישגים אלמלא היועצים, המאמנים והמנטורים שלהם. אם יש לך בעיה בחיים, תעשי מה שצריך כדי לפתור אותה, את לא צריכה לחכות שתקרה "תאונה" ואל תעשי את זה לבד. שום דבר גדול בעולם לא נוצר על ידי אדם בודד. לראייה 63% מהאנשים היום מכירים דרך חברים, מכרים או אנשים אחרים.

אם זוגיות זה תחום שחשוב לך, תנקטי בפעולה היום, מחר יכול להיות מאוחר מדי!

אם את רוצה לקדם את יכולות התקשורת שלך עם גברים וליצור זוגיות משמעותית, תפני לכאלו שהיו שם והצליחו ויודעים להעביר את הידע הלאה, תפני אלי ואני אוכל להראות לך מנקודת מבט של גבר מודע איך את יכולה להתקדם משמעותית וליצור את הזוגיות שאת רוצה. אני בצד שלך, אני רוצה שתצליחי ואעשה הכל כדי שזה יקרה.

אני מזמין אותך לנקוט בפעולה אמיצה היום, זה אפשרי!

את יכולה להתקשר אלי או לשלוח לי מייל ולקבוע איתי פגישת הכרות בחינם עוד השבוע, כדי לבחון ביחד האם אני יכול לעזור לך, האם את מתאימה לקורס ריסטארט ליצירת זוגיות ואם לא אני, מי או מה כן יוכל לעזור לך (דיסקרטיות מלאה מובטחת). אני אסביר לך בדיוק מה יעזור לך לייצר זוגיות, מה היא ההתנהגות שתמשוך אליך את הגבר של החלומות שלך ואיך תוכלי לשלב אותה באופן טבעי עם המרכיבים האישיותיים הייחודים שלך ולפתח את הביטחון העצמי הנדרש  

"החיים קצרים, תחיי את החיים כך שתזכרי אותם לחיוב ותהני להזכר בהם"

 

אם אהבת את המאמר, תעשי לייק, תשתפי עם חברות ואת יכולה גם להשאיר הערות ושאלות כאן למטה ואני אתייחס!

5 תגובות

  1. הכל טוב ויפה ובעיקר נכון אך איפה הגברים? אני גרה בצפון ואפילו אין מישהו איכותי כבר המון זמן שאני באמת רוצה כדי ליישם את התיאוריה הנפלאה שלך. ואני בת 39 , נראית טוב ו….. רווקה.

    1. היי איילת,
      התיאוריה הזו היא פרקטית ביותר…מיקום גיאוגרפי אינו פרמטר להכרויות…מה שיקבע זה מי שאת הופכת להיות…את מוזמנת לבוא לסדנת בוקר חד פעמית שאני עושה ולחוות איך גם את יכולה ליישם את זה בכל מקום: https://dantimor.com/seminar/bokerzugi

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: