hautna_mimabat_rishon3_14_05_hagar_family_i
השבוע היחסים מתחממים. המשתתפים מראים עוד צדדים שלהם וגם נסביר מה קורה לאריק ולדובי.
 
דניס והדר
הדר הפגינה נשיות ותקשורת מדהימה מול דניס. היא הציגה איך לגרום לגבר להיות יותר טוב ובעדינות. במאמר הקודם עלו טוקבקים שאמרו שהדר מנסה לשנות את דניס. יש הבדל בין לנסות לשנות ובין להפוך את הבן זוג שלך לטוב יותר. 
מה ההבדל?
לשנות זה לעשות אותו לא בסדר, זה להגיע לקשר הזוגי ממקום של "אני יותר טובה" לעשות אותו טוב יותר זה אומר: "אני כמוך, גם לי יש את המינוסים שלי, אבל אני יודעת שאתה יכול הרבה יותר, אני מאמינה בך" אתן מבינות את ההבדל הדק.
בזוגיות טובה המטרה היא להפוך אחד את השנייה לטובים יותר. זו צמיחה וזה נותן לנו תחושה של אושר. הדר עושה את זה מעולה כשדרכה דניס מבין את האבסורד ביחסים שלו עם אמא שלו ואת הצורך ההולך וגדל שלו להתחיל לקבוע גבולות חדשים ביחסים מול אמא שלו ובגדילה שלו עצמו.
 
דובי ואריק
תראו. זו מערכת יחסים רקובה מהיסוד. חבל שלא רואים עוד שיחות טיפוליות כי זה נראה שהם עושים עוד מאותו הדבר ושום דבר לא משתנה אצלם. אין קשר לגיל שלהם, יש קשר למחויבות שלהם באמת לעשות שינוי. ראיתי אצלי באימונים נשים מעל גיל שישים ששינו את הגישה שלהן לזוגיות ויצרו מערכות יחסים בפרק ב' וראיתי נשים צעירות בנות 30 שלא היו מחויבות ולא השתנו ולא התקדמו. זה לא הגיל, זו המחויבות. אז אריק הביא את עצמו ואמר לדובי שהוא היה מאוכזב, זה לא פשוט בשבילו להביע רגשות. דובי, לצערי, שוב התגוננה ושוב הראתה לו, איפה הוא לא ראה אותה. מה שקורה ביניהם זה: כל אחד צודק והקשר נזרק לפח!
רוצים קשר? תוותרו על הפריבילגיה להיות צודקים כל הזמן
 
דנית ואמיר
אמיר מדבר עם דנית, אומר לה מה הוא מרגיש. הוא אומר מילים יפות, אבל קשה לי להאמין לו. קשה לי להאמין למילים שלו. דנית בשלב הזה, במקום ליפול לקורבנות, צריכה להרים את עצמה, לא לדבר על "היתה נסיגה" אלא להרים את עצמה ללא קשר למה שקורה עם אמיר. זו ההזדמנות היחידה של הקשר להתרומם. אם היא תישאר קורבן, זה לא יתקדם…
 
ניר והגר
איזה מתוקים. כיף לראות את הגר מתגברת על הפחדים שלה, מביאה פתיחות ומשתפת את הרגשות שלה (יותר מבעבר…). התרגיל שנתנה להם יעל המטפלת היה פשוט מעולה: לסגור את העיניים עם כיסוי, לתת לאדם אחר להוביל אותך, לשחרר את השליטה ולהיות מוכן להתמסר לאי וודאות, מי שתעשה את זה, תחווה סקס יוצא מן הכלל!!!
 
לסיכום השבוע:
כדי לעשות שינוי וליצור זוגיות מאושרת צריך מחויבות, צריך להיות ממוכנים לצאת מאזור הנוחות, לוותר על האגו, לדאוג לאנרגיה שלנו ולזכור שהכל אפשרי, אם רק מוכנים לשחררררררר שליטה!!!

נ.ב:

אם אתן רוצות לפתח את עצמכן ולנצל את זמן הבידוד להתפתחות אישית ולהכנה פנימית שלכן לזוגיות מאושרת אני ממליץ לכן לבדוק את “אתגר השחף”. הקורס מהווה אימון בן 30 ימים שיכין אתכן לזוגיות מאושרת. כרגע בזמן הבידוד אפשר לרכוש אותו במחיר מגוחך לכבוד חג הקורונה!

לפרטים לחצי כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: