לא כל יום פוגשים שני אנשים מדהימים שמוכנים לחלוק את סיפורם האישי.

לא כל יום יש הזדמנות לשמוע ממש, מה אנשים עושים כדי ליצור זוגיות.

סיפורי הצלחה לא מסופרים מספיק ובטח לא עושים כותרות

כמו סיפורי זוועה או סתם סיפורים לא נעימים על מערכות יחסים…

לשמחתי, עמרי רווח ונעם בן עמי הסכימו להתראיין ולחלוק איתכן

את סיפורם האישי שעזר להם לסיים את פרק הרווקות שלהם

וליצור לעצמם זוגיות מאושרת…

הנה הסיפור ואחריו הפוסט שעמרי פרסם בדף הפייסבוק שלו

שגולל את כל הארועים שקדמו ליצירת הזוגיות המדהימה שלו ושל נעם

 


 

(*) לפרטים על המדיטציה המיוחדת לזימון זוגיות של אינסה קליינמן – לחצי כאן

זה התחיל ביום הולדת של שנה שעברה.
ב-31 לדצמבר 2014, החלטתי באופן יוצא דופן לעומת שנים קודמות – להקדיש את יום ההולדת שלי לנתינה, ועשיתי זאת.
מה שהפתיע אותי בעיקר – זה איך זה השפיע על השנה שלי.

כמה ימים לפני יום ההולדת פרסמתי בפייסבוק ולרשימת התפוצה שאני מציע פגישות ייעוץ במתנה לעמותות ועסקים חברתיים, וכך ביום ההולדת, ישבתי בקפה האהוב עלי בבני דרור, ועשיתי מבוקר עד אחה״צ פגישות של שעתיים כל אחת – עם עמותות שנרשמו לקבל את המתנה. בפגישות בחנתי את האסטרטגיה השיווקית שלהם והמלצתי להם על שיפורים.
אבל הייתי בבעיה. כי בערך שלושים עמותות ועסקים חברתיים נרשמו לקבל את המתנה – לכולם מטרות ערכיות ומרגשות, כולם יכלו להרוויח משימוש טוב יותר באמצעים הטכנולוגים העומדים לשיווקם, ולעשות פגישות עם כולם – זה כבר יהיה יותר מידי.
אז עשיתי גם סדנה, בחינם, לכל העמותות שנרשמו ושלא הוזמנו לפגישה אחד על אחד.

כמה שבועות אחרי יום ההולדת התקיימה הסדנה לעמותות, המקום נתרם (תודות לבית מעריב החדש), כל אחד הביא מאכל טבעוני, ועשרים בעלי עמותות ועסרים חברתיים הגיעו.

עכשיו בואו נדבר רגע על השתלשלות העניינים שנוצרה בעקבות המתנה שנתתי.

באופן ישיר בעקבות המתנה הזאת:

זכיתי להרפתקה ראשונה, לראות מקום מרתק כאשר קיבלתי הזמנה מהצוות של האלוף במיל׳ דורון אלמוג לבוא ולבקר ב״עלה נגב – נחלת ערן״, שממוקם ליד שדרות, כפר שיקומי למבוגרים בעלי לקויות. שם נפתח הלב מלראות את החמלה, האהבה והיחס שמקבלים האנשים שבדרך כלל החברה לא רוצה לראות.

אבל זה היה רק מתאבן.

כי בסדנה שהעברתי הכרתי את לוטם גפן, שמתוך ההכרות שנוצרה בסדנה הזמינה אותי להצטרף למחנה חברים שקורה פעם בשנה במדבר.
זאת היתה אחת החוויות הנדירות והאדירות שהיו לי.
על הדרך, מעבר לחברים חדשים שהכרתי, נחשפתי בשיחות לשיטה של תקשורת מקרבת של ארנינה קשתן, ומתוך המעט טיפים שקיבלתי שם, כבר שיפרתי את אופן התקשורת שלי בזוגיות.

התמונות של מחנה החברים שפירסמתי בפייסבוק, גרמו לליאור וקנין ולשני אוריאן להחליט שאני מתאים למידברן – ולדאוג שאני אהיה שם.
המידברן כבר היתה חוויה שלא מהעולם הזה, העיר המדברית ההזויה שקמה רק לחמישה ימים, האנשים המחופשים והחופשיים, המסיבות והחיוכים מכל מקום, הידיעה שיש בארץ שלנו כל כך הרבה אנשים נאורים, מקבלים, אוהבים.

אלו היו שני ארועים משמעותיים ביותר, שיכולתי לראות איך הזרע שלהם נולד במתנת היום הולדת שנתתי.

אבל מעבר להם היו עוד כמה דברים בלתי שגרתיים:
עברתי לגור במושב מאור בבית מקסים מעץ, הצימר שעליו חלמתי – וכך גם שידרגתי את חיי לחיות קרוב לחברים מקסימים שגרים בפרדס חנה, יחד יש לנו קהילה עוטפת, שאוכלת ארוחות שישי ביחד ותומכת ביום יום אחד בשני.

פוסט שהעלתה נוגה וידר (כוהנת שיווק שגם עשתה לי את המיתוג הנוכחי) על כך שאני רווק, עסקי-רוחני ומחפש זוגיות קיבל מעל 50 שיתופים והציף את תיבת הפייסבוק שלי בהצעות לדייטים מנשים מקסימות.
שלושה שבועות אחרי, זה היה השלב שבו התקשרתי לאינסה קליינמן (שהכינה לי כחודש לפני כן מדיטציה לזוגיות) ואמרתי לה שהמדיטציה עובדת טוב מידי – שאני מוצף בהזדמנויות ולא מסוגל לבחור.

אינסה הקשיבה שוב למדיטציה שהכינה לי, אמרה, הבנתי את הבעיה, אכין לך מדיטציה נוספת.

בזמן שהמדיטציה השניה היתה על האש, הצטרפתי לקבוצת קריאה שעשתה עבודה על הספר של ״חשוב והתעשר״ – קבוצה שהקימה אורית מזרחי.
בעקבות ההנחיות של חשוב והתעשר יצרתי תסריט ברור של חיי, ואת התחושה שיש לי בבוקר כשאני קם ורואה את החיוך של אהבת חיי מביט אלי מהכרית השניה.

על הדרך הספקתי להגשים חלום נוסף, ולקחת חברים יקרים איתי לפסטיבל שיווה (פסטיבל לגברים בלבד), פסטיבל שחיזק עוד יותר את החברות בינינו, ומאפשר לכל אחד להתרחב עוד יותר להוויה הגברית שלו.

המדיטציה השניה לזימון זוגיות של אינסה הגיעה, והדברים קרו בקצב הולך וגובר.
השתתפתי בסדנת התגלית של ערן שטרן, שם למדתי להתחבר לידע שלפני כן היה פחות נגיש עבורי, בעזרת הידע הזה סיימתי את ההכנה שלי לזוגיות האחת.

 

(*) הערה של דן: ביקשתי מאינסה קליינמן לתת הטבה לכל מי שרוצה להזמין ממנה מדיטציה מיוחדת ליצירת זוגיות והיא הסכימה! לחצי כאן ותגלי אם מדיטציה לזימון זוגיות יכולה לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת?
אני מזמין אותך לשתף: